Bakugan New Vestroia!

Tym razem Dan, Shun i Marucho zostają wezwani na Nową Vestroję, by wraz z trzema innymi śmiałkami: Mirą, Acem i Baronem przeciwstawić się przesiąkniętej złem organizacji Vexos, która po tym jak obca rasa Vestali skolonizowała planetę, pojmała wszystkie Bakugany. Tylko zwycięstwo nad tym trudnym przeciwnikiem pozwoli Młodym Wojownikom Bakugan przywrócić pokój Vestroji.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Uwaga!Został ogłoszony konkurs 1 w którym można wygrać super Nagrody.Między innymi: -Gauntlet, -3 wybrane Bakugany nawet z Elity -5 Kart

#1 2010-04-21 17:10:33

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Sprzedawca

Tutaj admin przyjmuje wasze zamówienia

Nie zapomnijcie o linku do Karty Postaci


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#2 2010-04-25 11:06:54

Thinker

Waleczny Wojownik

Zarejestrowany: 2010-04-25
Posty: 2
Punktów :   

Re: Sprzedawca

Hyper Dragonoid-------[800]     
Pyro Drago--------[900]       
Ultra Drago--------[1000]       
Hylash[500](Pułapka)
KO:
Pyrus Reaktor - 1 bakugan Pyrusa na tej KO zyskuje 300 pkt.
Postać Hyper Dragonoid- zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń. .
Postać Pyro Drago- zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.
Postać Ultra Drago- zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.
KSM:
Punktowy cios - podczas walki, jeśli moc bakugana jest większa niż 400, to zostaje ona zmniejszona do 100.
Szybkie natarcie - gracz, którego bakugan ma mniejszą bazową moc nie może w tej bitwie aktywować kart super mocy.
Płonący smok(Neo Dragonoid) - dodaje 200 pkt.
Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.
Ściana ognia (dla pyrusa) - blokuje efekt karty otwarcia i niszczy ją (do walki normalnie dochodzi jeśli są tam 2 bakugany).
Ognista Tarcza (dla Pyrusa) - zwiększa moc bakugana pyrusa o 180 punktów i neguje efekt karty otwarcia.

i gantlet pyrusa

Offline

 

#3 2010-04-25 11:08:09

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Re: Sprzedawca

oki


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#4 2010-04-25 17:29:30

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Re: Sprzedawca

no a kp


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#5 2010-05-02 15:52:30

Spektra

Wojownik Bakugan

Zarejestrowany: 2010-05-02
Posty: 2
Punktów :   

Re: Sprzedawca

KP;
imie;dan1234
Kasa: 5000
Miasto: Alfa
Domena:Pyrus
                                       
Hyper Dragonoid-------[800]               
Pyro Drago--------[900]       
Ultra Drago--------[1000]       
Scorpion[500](Pułapka
                                           KO;

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.CENA: 400 ru.
Postać Hyper Dragonoid- zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń. .
Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się. CENA: 500 ru.
Pyrus Reaktor - 1 bakugan Pyrusa na tej KO zyskuje 300 pkt. CENA: 1 500 ru.
                                              KSW;
Ognista Tarcza (dla Pyrusa) - zwiększa moc bakugana pyrusa o 180 punktów i neguje efekt karty otwarcia. CENA: 1 600 ru.
Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika. CENA: 1 000 ru.
Płonący smok(Neo Dragonoid) - dodaje 200 pkt. CENA: 850 ru.
Płonący smok(Neo Dragonoid) - dodaje 200 pkt.
Płomień - zwiększa moc bakugana pyrusa o 80 punktów. CENA: 250 ru.
Ściana ognia (dla pyrusa) - blokuje efekt karty otwarcia i niszczy ją (do walki normalnie dochodzi jeśli są tam 2 bakugany). CENA: 400 ru.
                                            KSZ;
Pozwolenie na użycie Podwójnej Super Mocy (dwie SM na raz) jest możliwe,jeśli bakugan ma przynajmniej 400 mocy.
Siła smoka (Dragonoid) - moc Dragonoida rośnie o 100 punktów. CENA: 300 ru.
Płonący smok(Neo Dragonoid) - dodaje 200 pkt. CENA: 850 ru.

Ostatnio edytowany przez Spektra (2010-05-02 15:55:53)

Offline

 

#6 2010-05-02 17:39:36

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Re: Sprzedawca

ale założ najpierw KP


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plmarkizy tarasowe poznań Krynica Morska wczasy www.szynszylek.pl