Bakugan New Vestroia!

Tym razem Dan, Shun i Marucho zostają wezwani na Nową Vestroję, by wraz z trzema innymi śmiałkami: Mirą, Acem i Baronem przeciwstawić się przesiąkniętej złem organizacji Vexos, która po tym jak obca rasa Vestali skolonizowała planetę, pojmała wszystkie Bakugany. Tylko zwycięstwo nad tym trudnym przeciwnikiem pozwoli Młodym Wojownikom Bakugan przywrócić pokój Vestroji.

Ogłoszenie

Uwaga!Został ogłoszony konkurs 1 w którym można wygrać super Nagrody.Między innymi: -Gauntlet, -3 wybrane Bakugany nawet z Elity -5 Kart

#1 2010-04-21 15:00:14

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

KP

Wasza KP powinna wyglądać tak:
Imię:
Kasa:(na początek 5000)
Miasto:
Domena:
Bakugany:
Karty:


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#2 2010-04-22 17:24:14

Dan

Waleczny Wojownik

Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 7
Punktów :   

Re: KP

Imię:Dan
Kasa:5000
Miasto:Alpha
Domena:Pyrus
Bakugany:
Karty:

Offline

 

#3 2010-04-22 17:25:14

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Re: KP

oki


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#4 2010-04-25 10:49:22

Thinker

Waleczny Wojownik

Zarejestrowany: 2010-04-25
Posty: 2
Punktów :   

Re: KP

Imię:Thinker
Kasa: 5000
Miasto: Alpha
Domena: Pyrus
Bakugany:
Karty:

Offline

 

#5 2010-04-25 10:49:59

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Re: KP

oki


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#6 2010-04-25 19:17:27

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Re: KP

oki


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#7 2010-04-27 15:54:53

Marucho

Wojownik Bakugan

Zarejestrowany: 2010-04-27
Posty: 2
Punktów :   

Re: KP

Imię:Marucho
Kasa:5000
Miasto:Alpha
Domena:Aquos
Bakugany:
Dual Elfin-[1000]     
Elfin[900]             
AbisOmega[800]
Tripod Epsilon[500]
Karty:
KO:
Postać Elfin - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.
Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.
Aquos Reaktor - 1 bakugan Aquosa na tej KO zyskuje 300 pkt.
Darkus Reaktor - 1 bakugan Darkusa na tej KO zyskuje 300 pkt.
Podwodny świat - bakugan może przejść na inną kartę otwarcia (dla Aquos).
KSM:
Wir Aquos - zwiększa moc bakugana aquosa o 150 punktów.
Poczwórna bitwa - obaj gracze wybierają i dorzucają po 1 swoim bakuganie z ręki i mamy walkę 2 na 2, moce bakuganów się sumują, wygrywa para, która ma w sumie więcej mocy.
Karta zagłady - używa się jej na początku walki, trwa do jej zakończenia, pokonany bakugan trafia do wymiaru zagłady, skąd nigdy już nie wróci (traci się bakugana na stałe), dodaje 30 pkt mocy bakuganom darkusa. Karty Zaglady nie można użyć przeciwko przeciwnikom mającym mniej niż 5 bakuganów.
Przewidywalny przeciwnik - zwiększa moc bakugana haosu o 120, darkusa lub subterry o 110, ventus lub aquos o 90.
KSZ:
Bliźniaczy Powrót (Elfin) - jeżeli część mocy została odebrana Elfinowi, to dzięki tej karcie ta moc wraca ale zdwojona (czyli jak ktoś zabierze 100 mocy, to dzięki tej ksm odzyska 200).
Tarcza Błekitu (Elfin) - jego moc rośnie o 200 punktów.
Suchy świat(Abis Omega Aquosa) - Przeciwnik nie może używać KSM Aquosa,chyba,że zmieni domenę.

Offline

 

#8 2010-04-27 16:09:57

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Re: KP

oki golasie


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#9 2010-05-05 13:10:43

dan1234

Wojownik Bakugan

Zarejestrowany: 2010-05-02
Posty: 6
Punktów :   

Re: KP

Imię:dan1234
Kasa: 5000
Miasto: Alpha
Domena: Pyrus
Bakugany:
Karty:

Offline

 

#10 2010-05-06 13:12:11

 Ace

Wojownik Bakugan

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-05-06
Posty: 3
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Darkus
Miasto: Beta
Najlepszy Bakugan: Midnight Percival

Re: KP

Imię:Ace
Kasa: 5000
Miasto: Alpha
Domena: Darkus
Bakugany:
Karty:

Offline

 

#11 2010-05-06 16:37:45

 Shun

Waleczny Wojownik

Skąd: Sławno
Zarejestrowany: 2010-04-20
Posty: 129
Punktów :   
Gauntlet (Domena): Ventus
Miasto: Alpha
Najlepszy Bakugan: Maxus Ingram
WWW

Re: KP

oki

i słuchaj jak nie wiesz jak grac to sie do tego nie zabieraj bo zakupy robimy dopiero po zaakceptowaniu KP co ty myślisz ze jestes adminem i mozesz sobie sam kp zakładać??


Moja KP

Wojownik Ventusa nadchodzi!Jestem Kuba ale mówcie mi Shun!

Bakugany:
Cosmic Ingram[900]         }
Ingram[800]              } Wszystkie posiadają Rdzeń Vestroi
Flash Ingram[1000]           }
Hylash[500](Pułapka)

Karty:
KO:

Postać Ingram - zwiększa moc jednego rodzaju bakugana 2-krotnie, jest to ostatni bonus brany pod uwagę podczas obliczeń.

Otwarcie Rdzenia:Przeciwnik w tej turze nie moze używać KO i KSM oraz odejmuje mu 100 G

Ventus Reaktor - 1 bakugan Ventusa na tej KO zyskuje 300 pkt.

Brama Wiatru - moc Ventusa zwiększona jest o 200.

Potrójna bitwa - Sprawia, że można z ręki na pole wezwać dodatkowego bakugana tej samej domeny co stojący na tej karcie bakugan, moce obu bakuganów sumują się.

Bio hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany.


KSM:

Moc Rdzenia:Dodaje Ingram ze rdzeniem Vestroi 500 G a przeciwnikowi odbiera 500G

Zamiana mocy - zamienia ze sobą bazowe moce (bez wzmocnień) 2 walczących ze sobą bakuganów.

Brama wiatru - zwiększa moc bakugana ventus o 150 punktów.

Powrót (dla ventus) - pozwala powrócić jednemu bakuganowi do ręki bez walki.

Zdmuchnięcie (dla ventus) - neutralizuje efekt jednej KSM i pozwala przenieść jednego bakugana na inne pole.

Karta Anty Super Mocy - neguje efekt KSM przeciwnika.


KSZ:

Piorun Pazura,Pozycja Kagenui (Hylash) - Neguje wszystkie KSM przeciwnika.

Cień Ventusa (Ingram) - Gdy Ingram atakuje i ta karta jest w użyciu przeciwnik nie może użyć KSM i Ingram
otrzymuje 200 pkt.

Przewaga Pyrus i Darkus(Ingram) - Gdy na polu Bitwy znajduje się Bakugan Pyrusa lub Darkusa odejmuje im 300 punktów a Ingram dodaje 600 G.

MI-Licencja na stworzenie Maxus Ingram

Offline

 

#12 2010-05-29 20:48:13

pantrus

Wojownik Bakugan

Zarejestrowany: 2010-05-29
Posty: 2
Punktów :   

Re: KP

Imię: pantrus
Kasa: 5000
Miasto: Alpha
Domena: Pyrus
Bakugany:
Karty:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plmarkizy tarasowe poznań Krynica Morska wczasy www.szynszylek.pl